MENIU
Your Cart

Cum Cumpar?

Inainte de a plasa o comanda asigurati-va ca ati analizat toate aspectele tehnice si comerciale referitoare la produs.

Daca aveti nelamuriri ne puteti contacta in scris sau telefonic pentru informatii suplimentare.

Intelegerea termenelor de livrare

Termenele de livrare comunicate pe site, sau prin alt mijloc, reprezinta timpul estimat in care produsul ajunge la adresa de livrare comunicata de client.
Interesul nostru este ca livrarea sa se faca in cel mai scurt timp, dar asta nu depinde numai de noi, de aceea majoritatea termenelor au un interval estimativ (ex. 7-14 zile).
In perioada sarbatorilor legale termenul ar putea fi depasit corespunzator cu numarul zilelor nelucratoare.

Termenul incepe sa curga din prima zi lucratoare ce urmeaza zilei in care a fost plasata comanda, sau in care a fost incasata plata de catre Braistore, in cazul comenzilor cu plata in avans.

Odata ce comada a fost procesata de Braistore este inutila solicitarea urgentarii livrarii.

Pentru a achizitiona produsele comercializate de noi, este necesara parcurgerea urmatoarelor etape:

1. Comenzi online

  • Alegerea produsului dorit, conform informatiilor disponibile pe site: descriere, date tehnice, pret, termen de livrare, etc.
  • Adaugati produsul in cos
  • Introduceti datele complete de facturare si de livrare
  • Alegeti metodele de plata si de livrare
  • Daca ati ales plata online, urmati instructiunile procesatorului de plati.
  • Confirmarea primirii comenzii va va fi comunicata pe adresa dumneavoastra de email, adresa pe care va vom comunica si starile urmatoare ale comenzii.
  • Livrarea comenzii

2. Comenzi offline

  • Transmiterea solicitarii dumneavoastra prin email la adresa info@braistore.ro, prin completarea formularului de pe site, sau telefonic la numarul 0731 733 566
  • Primirea raspunsului din partea noastra, continand denumirea produsului, pretul si conditiile de vanzare.
  • Dupa studierea si acceptarea datelor tehnice si comerciale din oferta, clientul plaseaza comanda.
  • Braistore transmite un raspuns referitor la acceptarea/prelucrarea comenzii.
  • Livrarea comenzii.

Retragerea din contract se poate face conform art. 3 din CGV, vezi mai jos.

Utilizarea site-ului precum si orice raport juridic dintre Braistore si Client implica acceptarea termenilor si conditiilor specificate pe site. (https://www.braistore.ro/conditii-generale-de-vanzare)

 Extras din CGV:

Articolul 3: Comenzile

3.1       Acceptarea unei comenzi a Clientului se va realiza doar după o analiză a bonității acestuia, la discreția Braistore. Nu avem obligația de a accepta o comandă a unui Client. Orice comandă sau cerere de ofertă a unui Client implică acceptul acestuia în vederea analizării bonității sale, pe baza informațiilor publice disponibile.

3.2       Efectuarea unei comenzi de către Client semnifică luarea la cunoștință și acceptarea necondiționată a prezentelor CGV. Toate informațiile furnizate de Client trebuie să fie veridice, exacte și complete și orice modificări ulterioare trebuie să fie comunicate fără întârzieri nejustificate, în special în cazul în care Clientul persoană juridică suferă modificări ale elementelor principale de identificare.

3.3       În cazul încălcării de către Client a legilor aplicabile, a prezentelor CGV sau a oricăror condiții contractuale aplicabile, Braistore își rezervă dreptul de a înceta raporturile juridice cu Clientul și de a aplica oricare dintre sancțiunile contractuale.

3.4       După primirea unei comenzi din partea Clientului, Braistore va transmite Clientului una sau mai multe înștiințări privind stadiul analizei și procesării comenzii. Contractul de vânzare-cumpărare se va încheia la momentul la care Braistore transmite clientului fie acceptarea comenzii, fie direct expedierea acesteia.

3.5       Clientul poate să revoce comanda înainte de momentul încheierii contractului de vânzare-cumpărare (conform 3.4). După acest moment, Clientul poate să revoce comanda doar cu achitarea unei taxe de reziliere în cuantum de:

0% din valoarea comenzii, dacă produsele comandate se aflau deja în stocul Braistore sau Braistore nu a încheiat un act generator de obligații cu un furnizor în scopul procurării produselor comandate;

cel puțin 25% din valoarea comenzii, dacă produsele comandate nu se aflau în stocul Braistore sau Braistore a încheiat un act generator de obligații cu un furnizor în scopul procurării produselor comandate;

cel puțin 50% din valoarea comenzii dacă produsele comandate presupun asamblare, montaj sau alte operațiuni efectuate de Braistore anterior livrării și aceste operațiuni au fost deja efectuate, parțial sau integral;

cel puțin 75% din valoarea comenzii în orice alt caz și până la 100% în situațiile în care produsele comandate au o configurare specifică, unică sau rară.

3.6       Braistore va stoca datele fiecărei comenzi  pentru o perioadă de timp rezonabilă și le va confirma în scris Clientului în cuprinsul notificărilor de acceptare sau expediere a comenzii.”

 

});