Inainte de a plasa o comanda asigurati-va ca ati
analizat toate aspectele tehnice si comerciale referitoare la produs.
Daca aveti nelamuriri ne puteti contacta in scris sau telefonic pentru
informatii suplimentare.
Intelegerea termenelor de livrare
Termenele de livrare comunicate pe site, sau prin alt
mijloc, reprezinta timpul estimat in care produsul ajunge la adresa de livrare
comunicata de client.
Interesul nostru este ca livrarea sa se faca in cel mai scurt timp, dar asta nu
depinde numai de noi, de aceea majoritatea termenelor au un interval estimativ
(ex. 7-14 zile).
In perioada sarbatorilor legale termenul ar putea fi depasit corespunzator cu
numarul zilelor nelucratoare.
Termenul incepe sa curga din prima zi lucratoare ce
urmeaza zilei in care a fost plasata comanda, sau in care a fost incasata plata
de catre Braistore, in cazul comenzilor cu plata in avans.
Odata ce comada a fost procesata de Braistore este
inutila solicitarea urgentarii livrarii.
Pentru a achizitiona produsele comercializate de noi, este
necesara parcurgerea urmatoarelor etape:
1. Comenzi online
- Alegerea produsului dorit, conform informatiilor
disponibile pe site: descriere, date tehnice, pret, termen de livrare,
etc.
- Adaugati produsul in cos
- Introduceti datele complete de facturare si de
livrare
- Alegeti metodele de plata si de livrare
- Daca ati ales plata online, urmati instructiunile
procesatorului de plati.
- Confirmarea primirii comenzii va va fi comunicata
pe adresa dumneavoastra de email, adresa pe care va vom comunica si
starile urmatoare ale comenzii.
- Livrarea comenzii
2. Comenzi offline
- Transmiterea solicitarii dumneavoastra prin
email la adresa info@braistore.ro, prin completarea formularului de pe
site, sau telefonic la numarul 0731 733 566
- Primirea raspunsului din partea noastra,
continand denumirea produsului, pretul si conditiile de vanzare.
- Dupa studierea si acceptarea datelor tehnice si
comerciale din oferta, clientul plaseaza comanda.
- Braistore transmite un raspuns referitor la
acceptarea/prelucrarea comenzii.
- Livrarea comenzii.
Retragerea din contract se poate face conform art. 3
din CGV, vezi mai jos.
Utilizarea site-ului precum si orice raport juridic
dintre Braistore si Client implica acceptarea termenilor si conditiilor
specificate pe site. (https://www.braistore.ro/conditii-generale-de-vanzare)
Extras
din CGV:
„ Articolul
3: Comenzile
3.1 Acceptarea
unei comenzi a Clientului se va realiza doar după o analiză a bonității
acestuia, la discreția Braistore. Nu avem obligația de a accepta o comandă a
unui Client. Orice comandă sau cerere de ofertă a unui Client implică acceptul
acestuia în vederea analizării bonității sale, pe baza informațiilor publice
disponibile.
3.2 Efectuarea
unei comenzi de către Client semnifică luarea la cunoștință și acceptarea
necondiționată a prezentelor CGV. Toate informațiile furnizate de Client
trebuie să fie veridice, exacte și complete și orice modificări ulterioare
trebuie să fie comunicate fără întârzieri nejustificate, în special în cazul în
care Clientul persoană juridică suferă modificări ale elementelor principale de
identificare.
3.3 În
cazul încălcării de către Client a legilor aplicabile, a prezentelor CGV sau a
oricăror condiții contractuale aplicabile, Braistore își rezervă dreptul de a
înceta raporturile juridice cu Clientul și de a aplica oricare dintre
sancțiunile contractuale.
3.4 După
primirea unei comenzi din partea Clientului, Braistore va transmite Clientului
una sau mai multe înștiințări privind stadiul analizei și procesării comenzii.
Contractul de vânzare-cumpărare se va încheia la momentul la care Braistore
transmite clientului fie acceptarea comenzii, fie direct expedierea acesteia.
3.5 Clientul
poate să revoce comanda înainte de momentul încheierii contractului de
vânzare-cumpărare (conform 3.4). După acest moment, Clientul poate să revoce
comanda doar cu achitarea unei taxe de reziliere în cuantum de:
0% din valoarea comenzii, dacă produsele comandate se
aflau deja în stocul Braistore sau Braistore nu a încheiat un act generator de
obligații cu un furnizor în scopul procurării produselor comandate;
cel puțin 25% din valoarea comenzii, dacă produsele
comandate nu se aflau în stocul Braistore sau Braistore a încheiat un act
generator de obligații cu un furnizor în scopul procurării produselor comandate;
cel puțin 50% din valoarea comenzii dacă produsele
comandate presupun asamblare, montaj sau alte operațiuni efectuate de Braistore
anterior livrării și aceste operațiuni au fost deja efectuate, parțial sau
integral;
cel puțin 75% din valoarea comenzii în orice alt caz
și până la 100% în situațiile în care produsele comandate au o configurare
specifică, unică sau rară.
3.6 Braistore
va stoca datele fiecărei comenzi pentru
o perioadă de timp rezonabilă și le va confirma în scris Clientului în cuprinsul
notificărilor de acceptare sau expediere a comenzii.”