Inel de ferita CH1 pentru convertizoare pana la 2.2 kW, diametru interior (gol) 21 mm
Inel de ferita CH1 pentru convertizoare pana la 2.2 kW, diametru interior (gol) 21 mm - Inele de ferita - Se instaleaza pe iesire, pe cablurile dintre convertizor si motor, pentru imbunatatirea caracteristicilor EMC
Inel de ferita CH2 pentru convertizoare pana la 15 kW, diametru interior (gol) 28.5 mm
Inel de ferita CH2 pentru convertizoare pana la 15 kW, diametru interior (gol) 28.5 mm - Inele de ferita - Se instaleaza pe iesire, pe cablurile dintre convertizor si motor, pentru imbunatatirea caracteristicilor EMC
Inel de ferita CH3 pentru convertizoare pana la 45 kW, diametru interior (gol) 48 mm
Inel de ferita CH3 pentru convertizoare pana la 45 kW, diametru interior (gol) 48 mm - Inele de ferita - Se instaleaza pe iesire, pe cablurile dintre convertizor si motor, pentru imbunatatirea caracteristicilor EMC
Inel de ferita CH4 pentru convertizoare peste 45 kW, diametru interior (gol) 58 mm
Inel de ferita CH4 pentru convertizoare peste 45 kW, diametru interior (gol) 58 mm - Inele de ferita - Se instaleaza pe iesire, pe cablurile dintre convertizor si motor, pentru imbunatatirea caracteristicilor EMC
Inele de ferita
Protejeaza impotriva interferentelor magnetice EMI si a interferentelor radio RFISe instaleaza pe iesire, pe cablurile dintre convertizor si motor. Se utilizeaza mai ales cand apar perturbatii datorita cablurilor lungi de alimentare a motoarelor. Au avantajul ca functioneaza fara sa trebuiasca legate la pamant.Campul magnetic al cablului este captat de inelul de ferita si transformat in caldura.Se aleg in general dupa puterea convertizorului/motorului, dar tinand cont de grosimea cablului care trebuie sa treaca prin inel.Cablul poate fi infasurat de mai multe ori in jurul inelului.