Extras
din CGV:
„3.4 După primirea unei comenzi din partea
Clientului, Braistore va transmite Clientului una sau mai multe înștiințări
privind stadiul analizei și procesării comenzii. Contractul de
vânzare-cumpărare se va încheia la momentul la care Braistore transmite
clientului fie acceptarea comenzii, fie direct expedierea acesteia.
3.5 Clientul poate să revoce comanda înainte
de momentul încheierii contractului de vânzare-cumpărare (conform 3.4). După
acest moment, Clientul poate să revoce comanda
doar cu achitarea unei taxe de reziliere în cuantum de:
·
0% din valoarea comenzii, dacă produsele
comandate se aflau deja în stocul Braistore sau Braistore nu a încheiat un act
generator de obligații cu un furnizor în scopul procurării produselor
comandate;
·
cel puțin 25% din valoarea comenzii, dacă
produsele comandate nu se aflau în stocul Braistore sau Braistore a încheiat un
act generator de obligații cu un furnizor în scopul procurării produselor
comandate;
·
cel puțin 50% din valoarea comenzii dacă
produsele comandate presupun asamblare, montaj sau alte operațiuni efectuate de
Braistore anterior livrării și aceste operațiuni au fost deja efectuate,
parțial sau integral;
·
cel puțin 75% din valoarea comenzii în orice
alt caz și până la 100% în situațiile în care produsele comandate au o
configurare specifică, unică sau rară.
Articolul
11. Returnarea produselor
11.1 Clientul poate solicita returnarea
produselor care au fost livrate din stoc (i.e., nu la comandă specială)
în termen de 30 de zile de la livrare. Clientul care are calitatea de
consumator, poate solicita returnarea produselor, indiferent dacă au fost sau
nu livrate din stoc, în termen de 14 zile, pe cheltuiala sa, dacă au fost
comandate la distanță, nu sunt produse consumabile sau fabricate sau personalizate
la comandă și nu au fost utilizate de către Client.
11.2 Restituirea prețului produselor returnate
se va face în două zile lucrătoare de la data recepționării produselor care au
făcut obiectul vânzării sau de la momentul primirii unei dovezi a expedierii
lor din partea Clientului. Suma rambursată poate fi diminuată cu costurile de
reambalare și restocare a produsului.
11.3 În cazul cumpărătorilor cărora legea le
recunoaște calitatea de consumatori, prevederile referitoare la returnarea
produselor vor fi interpretate în conjuncție cu legea aplicabilă și nu vor avea
efectul nerecunoașterii unui drept prevăzut de lege. Acolo unde legea prevede
termene și condiții de returnare a produselor mai favorabile pentru consumatori
decât cele prevăzute la acest articol, se vor aplica cele prevăzute de lege.”
Returnare produselor se face completand formularul pe care il gasiti aici: